Tuesday, November 07, 2006

Die Universiteit van Stellenbosch se Joernalistiekdepartement is dekadent en verdorwe II
DEUR JOHANNES A. GERBER

Dit is 17:44. Ek sit nog steeds agter die rekenaar. Vingers oppie keyboard. Ogies oppie skerm. Dis nie meer fkn snaaks nie.

Mediabestuur: ek wil eintlik my kar bestuur: see toe. (let op die kreatiewe gebruik van :) ;-).

Gisteraand het ek huistoe gery met die Polkadraaipad. Daar is een moerse bult, en sodra jy bo kom kan jy die hele Kaapse metropool se liggies sien (onder een van daai liggies...). Die lug was apokalipties oranje. Rookmis oor die hele stad. My Tafelberg.

The Doors se The End het gespeel in my motorradio se tape deck (ja, x nog in die vorige eeu).

"No safety or surprise, the end, of everything that stands, the end, i'll never look into your eyes again, can you picture what will be..."

Maar nou sit ek nog in Crazierstraat 26. Vingers oppie keyboard. Ogies oppie skerm.

Mediabestuur gaan nie van my 'n beter joernalis maak nie, so my attitude is heeltemal verkeerd ingestel vir hierdie opdrag. Dit gaan oor "die rol wat die Internet in die moderne joernalistiek van Suid-Afrika speel en hoe dit die bestuur van koerante beinvloed. Sluit 'n literatuurstudie in."

vingers oppie keyboard ogies oppie skerm the end vingers oppie keyboard ogies oppie skerm the end

0 Comments:

Post a Comment

<< Home