Saturday, September 30, 2006

Vrydag in Riebeeckkasteel

Die mission: gaan neem foto's vir julle portfolio.
Gaan vroeg sodat die lug cool is.

So bevind ek my weer in 'n klein dorpie saam met van my klasmaats. Riebeeckkasteel is boring. mooi lug, maar niks om af te neem nie. Na 'n soeke na cool foto's in die dorpie, en 'n soeke na foto's in 'n mistige veld, en 'n lekker ontbyt (flapjacks), gaan ons na "die gemeenskap" om foto's te neem.

Hier het ek 'n paar foto's gekry wat dalk die moeite werd was. 211 foto's geneem, dalk drie bruikbares.

Ek dink ons het die kinders se dag gemaak. Hulle het heel bos gegaan: vreeslik vir die kamera perform en dit gelaaik om die foto's te kyk.

Hier wys Yolaan, een van my klasmaats, haar foto aan die locals.

Toe ek gisteraand weer deur my foto's gaan, besef ek hoeveel van die kinders heel waarskynlik fetale alkohol sindroom het. Check hul ogies op die foto uit. Ook skokkend was hul verwysings na gang-kultuur in hul gedrag.

Toe ons wou waai, het 'n klomp ons een bussie beset.


Terwyl ek foto's geneem het was die kinders se entoesiasme nogal infectious (ek hoop ek spel dit reg) en het ek dit nogal geniet, maar nou as ek daaraan dink, besef ek hoe sad hul omstandighede is. Jy weet, dat 'n paar joernalistiekstudente met kameras hul dag maak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home