Wednesday, September 13, 2006

laasweek was ek heeltemal geabsorbeer in die projek waarin ek gewerk het en ek het die naweek op kleinmond spandeer. Die vorige week was ek net nie lus om te post nie.

Laasweek se projek: Finding myself, Tanzania, 'n tv-dokumenter van 'n volle drie minute lank.

My span, die nou reeds berugte Teagirl Productions, het 'n steetvendor, Jackson Junior, allie pad uit Tanzania, raakgeloop en die dokkie oor sy reis hiereen en sy eensaamheid gedoen. Dis moeilik om reg te laat geskied aan 'n persoon in drie minute, maar ek dink ons het so na daaraan as wat ons gebrekkige tegnologie en ondervinding toegelaat het, gekom. Jackson is 'n moerse koel ou en die dokkie het my koel experiences gegee wat ek nie andersinds sou doen nie. Ek het in 'n minibustaxi gery, weliswaar net saam met my spanmaats, maar nog steeds. Ons was Kayamandi in: ek ry al vir meer as ses jaar byna daagliks verby die buurt, maar dit was die eerste keer dat ek daar in is.

Dit was moerse snaaks: een van die shacks het so 'n afskortinkie buite om. op die metaal of plastiek waarvan dit gemaak is staan die woorde "ek is 'n witstink" in drie tale.

ek het kamerawerk gepleeg. ek was 'n nervous wreck tydens shooting. as ek opgefok het, was die hele dokkie 'n fokop. dit het toe oukei afgeloop, selfs 'n paar shots gekry waarop ek baie trots is.
dis moerse koel wanneer visuals, audio en storie bymekaar kom. magic. (keep at it arcadia! ek is seker dit sal die min slaap werd wees.)
ons departement se tegnologie is nie juis geskik vir die klas van ding nie, so dinsdagaand, na ons klaar geskiet het en die footage gecapture het, was daar 'n moontlikheid dat ons dit nie self sou kon edit nie. woensdagoggend toe ek inry s'bos toe dink ek: fok dit, ek sal 'n movie maak!!!
my spanmaats het dieselde gevoel. dit was harde werk, maar die moeite werd. dokkies is nou 'n moerse nuwe belangstelling vir my.
anycase, die naweek was ek toe kleinmond toe saam met 'n paar trawante (insluitende my ou vrind Jack D). dit was lekker. uitgechill.

sorry, wou nou foto's bygesit het, maar blogger is alweer vol kak. dalk vat die nie weer so lank voor ek weer post nie.
tjeers vir eers.

1 Comments:

Blogger arcadia said...

dit klink great, man! baie opwindend. sou graag wou sien.

6:06 AM  

Post a Comment

<< Home