Sunday, May 07, 2006


vandag moes ek foto's neem wat identiteit uitbeeld (deadline more): where to go where to go? ek gaan toe maar waterfront toe.
dit was toe baie lekker: die reuk van vrot seewater, toeriste en straatmusikante.
straatmusikante was befok! daar was die een band, abe thomas s'n, wat sulke musiek iewers tussen jazz en ghoema gespeel het, baie lekker...so lyk meester abe thomas oppi trompet



weirdste episode van die dag: ander straatmusikante, 'n kitaarspeler en 'n ou met maraccas (ek dink dis hoe mens dit noem, anyway, daai goed wat mens skud...) doen hul ding en 'n tannie begin te dans...wat se koekies het sy saam met haar tee gehad? jammer die foto's is maar kakkerig...























dit is reg maatjies, geweld is 'n kak idee.



















anycase, dit het my moerse goed gedoen om by die waterfront agter foto's aan te mission (net jammer my foto's issie te goetie). skoon vergeet van al die werk wat ek moet doen. maar die straatmusikante het my so inspireer dat ek die moeite gaan doen om bar-chords uit te figure sodat as straatmusikant bob dylan covers kan doen, in geval ek uit die departement joernalistiek geskop word.

ek weet dis cheesy, maar ek moes net:







groete van huis tot huis: ek het werk om te doen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home